Regulamin serwisu komputerowego
- Właścicielem serwisu komputerowego jest przedsiębiorstwo SHIFT SERWIS Jarosław Koput, os. Bohaterów II Wojny Światowej 78/15, 61-382 Poznań, zwana dalej SERWISEM.
- Serwis działa w godzinach od 10.00 do 18.00 od poniedziałku do piątku, 9.00-13.00 w soboty.
- Warunkiem przyjęcia przez serwis zlecenia wykonania usługi jest dostarczenie urządzenia do serwisu i podanie niezbędnych danych osobowych, koniecznych do wystawienia faktury i ewentualnej korespondencji.
- Serwis nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych i programów. Klient dostarczający sprzęt do serwisu zobligowany jest do sporządzenia kopii zapasowej danych przechowywanych na dyskach komputerów.
- Oprogramowanie (włączając systemy operacyjne Windows) NIE JEST objęte warunkami gwarancji.
- Pokwitowanie serwisowe jest jedynym dokumentem pozwalającym na odbiór sprzętu z serwisu i musi ono zostać zwrócone wystawcy przy odbiorze. W przypadku zagubienia pokwitowania konieczne będzie wylegitymowanie odbiorcy sprzętu dowodem osobistym i podpisanie stosownego oświadczenia o odbiorze sprzętu.
- Zamówione usługi wykonywane są co do zasady w terminie do 10 dni roboczych. Jeśli termin naprawy miałby się wydłużyć Klient zostanie o tym poinformowany drogą telefoniczną bądź mailową. Jeśli to nie nastąpi, po upływie terminu 10 dni Klient zobowiązany jest do stawienia się w serwisie celem odbioru urządzenia i opłacenia wykonanej usługi.
- W przypadku kiedy Klient nie stawi się po odbiór urządzenia po upływie 60 dni roboczych od dnia zlecenia usługi może zostać naliczana opłata magazynowa w wysokości 1 zł brutto dziennie. Brak możliwości zawiadomienia klienta w sposób przez niego wskazany, a nie wynikający z błędu serwisu, nie zwalnia klienta z opłaty magazynowej. W przypadku naliczenia opłaty magazynowej, odbiór sprzętu nastąpi po uregulowaniu tejże opłaty na rzecz serwisu.
- Po upływie 90 dni nieodebrany sprzęt ulega przepadkowi i jest uznawany jako porzucony przez właściciela w rozumieniu art. 180 Kodeksu Cywilnego, oraz na podstawie art. 181 Kodeksu Cywilnego nabywa przez jego objęcie w posiadanie samoistne przedsiębiorstwo SHIFT SERWIS Jarosław Koput, os. Bohaterów II Wojny Światowej 78/15, 61-382 Poznań.
- Serwis zastrzega sobie możliwość zwrotu klientowi nie naprawionego sprzętu o nieco odmiennych objawach aniżeli został przyjęty. Wynika to z faktu, że regeneracja niektórych układów elektronicznych wykonanych w technologii SMD bądź BGA nie zawsze przynosi pozytywny efekt. Wówczas naprawa jest możliwa poprzez wymianę wadliwego układu, o ile będzie osiągalny.
- Diagnoza jest bezpłatna, nawet w przypadku rezygnacji z naprawy.
- Ceny usług opisane w cenniku są poglądowe i w szczególnych przepadkach mogą ulec zmianie.
- Wymienione części nie podlegają zwrotowi, a uszkodzony sprzęt poddajemy utylizacji.
- Każdy klient oddający sprzęt do serwisu jest zobowiązany do zapoznania się z niniejszym regulaminem. Oddając sprzęt do naprawy, dobrowolnie akceptuje powyższy regulamin, stanowiący zarazem umowę, na podstawie której świadczona jest usługa naprawy i ona reguluje prawa i obowiązki wynikające z tego tytułu